Saturday, December 29, 2012

Kampung pengantin D'impian Country Resort

Berkongsepkan perkhawinan dalam taman

Kelebihan D'impian Group adalah selain daripada mempunyai perkhidmatan katering kami juga menyediakan tempat majlis. Mungkin anda sukar untuk mencari tempat mengadakan majlis perkahwinan, kini ianya tidak lagi menjadi masalah lagi. Terdapat 3 pilihan tempat iaitu Dewan D'impian Hotel (D'impian Inn Parit Raja), Villa pengantin (DRTC, Muar) dan Kampung pengantin di (DCR, Muar)

1. Pakej Kampung Pengantin

Kampung Pengantin kami berada di D'impian Country Resort, Muar
Laman web :: http://dimpiancountryresort.blogspot.com/


Keluasan D'impian Country Resort adalah 11 ekar, kemudahannya adalah termasuk
 penginapan untuk pengantin dan keluarga termasuk dalam pakej


Antara majlis yang telah diadakan di D'impian Country Resort, Muar



Kami juga mengatur dan mengurus sesebuah majlis perkahwinan sehingga ia menjadi majlis yang meninggalkan kenangan manis bukan sahaja kepada kedua mempelai, bahkan seluruh ahli keluarga terbabit. "Kami melakukan semuanya, apa sahaja yang berkaitan dengan urusan perkahwinan. Biasanya, kami akan memulakan kerja enam bulan sebelum majlis perkahwinan diadakan.

"Tugas kami memastikan kaum keluarga, pengantin dan ibu bapa mereka tidak akan berasa resah. Kami akan mengendalikan semuanya daripada A hingga Z dan keluarga pengantin tidak perlu bersusah payah," Katanya, Kampung Pengantin D'impian Country Resort menawarkan perkhidmatan perancang dan perunding perkahwinan secara lengkap mengikut bajet kedua mempelai.

Kemudahan termasuk
  • Dewan berhawa dingin
  • Rumah penginapan untuk pengantin dan keluarga 
  • Surau
  • Tandas untuk tetamu 
  • Tempat letak kereta yang luas

1 comment: